Saturday, May 25, 2019

It's my birthday today and I have a FLASH FREEBIE for you!


In honor of my birthday and Asian Pacific American Heritage Month, you can download my Asian American Heritage Month Biography Posters for FREE! Yes, that's right. I said FOR FREE! This product is usually $4.00 but since I turn 30 only once, I wanted to share a product that I am proud of with you.

This FLASH FREEBIE will be free in my TPT shop until Sunday midnight (EST). Please share and grab it before time is up!

Click on the image below or here for the freebie. You will be directed to my TPT shop to download. ON SUNDAY at midnight (EST), this product will go back to $4.00.

Also, when you go to my shop to download this EXCLUSIVE FLASH FREEBIE, check out my other products which is on sale for Memorial weekend for 15% off!

If you haven't checked out my other birthday freebies this week. There are 4 other freebies! :)
Click here for birthday Freebie #1!

Happy Teaching and have a relaxing long weekend!

4 comments:

  1. Happy birthday!!
    Công ty VNPOOL chuyên cung cấp các dịch vụ thi công bể bơi uy tín. Website: http://vnpool.vn/

    ReplyDelete
  2. VNPOOL là một đơn vị nhà thầu thi công bể bơi hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi thi công những công trình bể bơi lớn, nhỏ trên dải đất Việt Nam hình chữ S. Để đặt được thành công như hiện nay chúng tôi luôn mang lại cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất. Mong muốn đem lại cho khách hàng có một một sự trải nghiệm hàng đầu với những dịch vụ cao cấp. Chúng tôi biết rằng: Chỉ có sự hài lòng của khách hàng mới đen lại sự thành công cho chúng tôi.
    Suốt quá trình hình thành và phát triển cùng với mong muốn vươn ra tầm thế giới. Chúng tôi không ngừng hoàn thiện để nâng cao chất lượng cũng như dịch vụ để đem lại sự hài lòng cho khách hàng. Với đội ngũ kỹ sư, thiết kế tài năng và giàu kinh nghiệm chúng tôi tự tin đem lại cho khách hàng một trải nghiệm hoàn mỹ.
    Chúng tôi cam kết đem lại cho khách hàng trải nghiệm hàng đầu với chi phí tối ưu.
    Để biết thêm chi tiết về thiết bị bể bơithi công bể bơi hay truy cập VNPOOL để tìm hiểu và nhận tư vấn trực tiếp

    ReplyDelete
  3. những quanh oản lễ phật thành kính được các nghệ nhân tại oản cô Tâm nghiên cứu kỹ lưỡng về tín ngưỡng phật giáo.

    ReplyDelete
  4. Such a really nice article. I like your content. They are really so helpful post. Thanks for sharing nice information. Golden Triangle Tour Package India

    ReplyDelete

I love reading your cheerful comments!